ANTARA HAL UTK PENGKONGSIAN DAN PENYIMPANAN

dari minggu lepas mood jadi tungang terbalik...
kejap datang mood kejap hilang entah kemana....macam najwa latif kata
KOSONG..KOSONG...KOSOOONG........

permulaan bulan April jer aku dah mula MC...
tak pernah2 kena semput tetiba aku bole kena pulak
selalunya bawak kakak atau si adik ke hospital utk. rawatan ASMA
tapi kali ini umi pulak yang menghadapi sakit ini...
seksa...sesak mmg menyeksakan dan menyesakan dada...
kini barulah aku sedar betapa sakit dan terseksanya menghadapi penyakit ini...

aku yang telah tua dewasa ini pon bole mengeluh resah inikan anak2ku...
sesungguhnya aku menginsafi diri seketika....
KESIAN ANAK2 UMI...(kakak & adik)

dalam kesakitan ada jugak berita gumbira buat aku...
ini dia berita gumbiranya............


akhirnya keluar jugak WYC 3340 ini...ALHAMDULLILAH....
walaupon WYC 3340 bukan dalam perancangan tahun 2013
namun...inilah yg dikatakan diluar jankauan...rezeki Tuhan yang berikan
AMIN....

buat WYC 3340 WELCOME ...