BLOG BERHABUK..BLOG BERSAWANG HAHAHA....

ari ini 19 Jun 2014 (Khamis) maknaya sudah hampir setengah tahun 2014...2014

dan sepanjang akhir tahun 2013 hingga pertengahan 2014 inilah satu2nya kata2 aluan yang aku coretkan disini
bukan aku tidak sudi untuk menjengah...tapi yang sebenarnya bole pulak aku terlupa pada password blog sendiri...mmg giler.

aku ini mmg dah pelupa...nampak sangat dah semakin tue nye. disebab kan kelupaan itulah membuatkan aku tak bole langsung nak update blog aku yang bukan ajer dah bersawang dan berhabuk ini..tapi dah mcm ape jer.
ingatkan kalu tak ingat jugak mungkin aku akan bukak blog baru utk coretan aku tapi alhamdullilah
hari ini saat ini...akhirnya bole jugak aku kembali alhamdullilah.

banyak yang nak diceritakan. banyak yang nak diluahkan dan banyak jugak yang nak di tunjukan...tapi tak pasti yang mana harus dimulakan.

sebabkan perasan gumbira sangat... aku akn update sedikit demi sedikit dulo ok

gambar kenangan ketika bercuti ke Terenganu tahun lepas...seronok sangat




gambar kenangan percuti ke Morib - GoldCost bersama family kelut...mengimbau banyak kenangan manis.



aktiviti akhir tahun 2013 BPP - aku antara AJK bengkel yang dilantik
Bengkel Pembangunan BPP di Pulau Pinang




kenangan 1-st tahun 2014....
bawa anak2 ke dunia DOREMON...


kenangan bersama keluarga ke Johor...
kenduri kawen Ke'e(anak buahku) yang kedua...
semoga berbahagian berkekalan ke akhir hayat....



 masih sempat singgah di Melaka, Pantai Putri...menikmati suasana petang sebelum pulang ke Kuala Lumpur
setelah selesai di Johor...